Pasaule mainās. Villeroy & Boch, vannas istabas produktu ražotājs, kopā ar slaveno pārveides aģentūru STURMundDRANG ir izpētījis jaunākās sociālās norises un dizaina ietekmes un atspoguļojis tās vannas istabas dizaina tendencēs.
“Laikā, kad pieaug politiskā un ekonomiskā nenoteiktība, cilvēki meklē vietu, kur viņi var vienkārši būt paši par sevi - neatkarīgi no tā, vai viņi vēlas uzlabot fizisko un garīgo labsajūtu, atpūsties no ikdienas stresa vai izzināt savu radošumu,” komentē Europa Bendig, STURMundDRANG izpilddirektore un dibinātāja. Tāpēc pieaug vērtība, ko mēs piešķiram savai mājai kā drošam patvērumam un mūsu personības izpausmei.
Bet ko tas nozīmē attiecībā uz vannas istabu mājās? Villeroy & Boch piedāvā četras modernas tendences ikviena sapņu vannas istabai.
Atgriezties pie dabas: Dabas vienkāršība
Īpaši nemierīgos laikos mēs ilgojamies pēc dabas miera un harmonijas un bieži cenšamies to atkārtot savās mājās. Galvenie komponenti ir maigas formas, pasteļkrāsas un viss, kas nomierina ķermeni un prātu. Šādam izskatam lieliski noder līdzsvarotas organiskas formas, piemēram, no Antao sērijas, apvienojumā ar matētām keramikas krāsām, piemēram, mandeļu, akmens baltā vai rīta zaļā tonī. Mēbeles, kas izgatavotas no vietējās koksnes, piemēram, ozola un valrieksta, vannas istabā rada siltuma un mājīguma sajūtu un tiešu saikni ar dabu. Tomēr domāšana ir svarīgāka par atsevišķiem stila elementiem: dabiskajai vienkāršībai būtisks priekšnoteikums ir rūpīgs resursu izmantojums. Jaucējkrāni ar efektīvu ūdens taupīšanas funkciju AquaSmart vai inovatīvo skalošanas tehnoloģiju TwistFlush piedāvā ideālus risinājumus.
Tradicionālās vērtības: Klasiskā elegance
Pastāvīgi mainīgajā pasaulē tradicionālās vērtības nodrošina stabilitāti un drošību. Tāpēc Classic Elegance vadās pēc tādiem vispārējiem stila principiem kā smalki materiāli, klasiskas krāsas un līdzsvarota simetrija. Tradicionālā baltā krāsa ir keramikas izvēle. Tādi toņi kā klasiski zilais, bagātīgi materiāli kā marmors un grezni jaucējkrāni matēta zelta krāsā ir ideāli piemēroti kā izteiki akcenti. Ir pieļaujams arī vintage šarms, kas padarīs stilu individuālāku.
Labām emocijām: Rotaļīga individualitāte
Īpaši jaunieši pēc pandēmijas piedzīvo īstu dzīvesprieku un labprāt meklē jaunus veidus, kā izpaust savu personību. Individuālisti rada savu stilu - ar uzmanību piesaistošiem efektiem. Gandrīz neviena cita tendence nav tik drosmīga, runājot par krāsu un eklektisku efektu izmantošanu. Rotaļīga individualitāte ir vienkāršs jēdziens bez stingriem noteikumiem. Iedvesmu var smelties no daudziem avotiem, ja vien ir labsajūtas faktors. Šī nepiespiestā pieeja padara šo tendenci ideāli piemērotu jaunām, aktīvām ģimenēm, ceļotājiem un ikvienam, kurš vēlas baudīt daudz labu sajūtu vannas istabā. Ideāli piemērotas ir tādās kolekcijas kā Loop&Friends, Artis vai Collaro, kas ar plašo krāsu un formu izvēli paver plašas eksperimentēšanas iespējas, nodrošinot funkcionalitāti.
Koncentrēšanās uz būtiskāko: Pilsētas minimālisms
Sarežģītajā pasaulē mājoklim jābūt vienkāršības un skaidrības vietai. Tāpēc minimālisms ir vairāk domāšanas veids nekā tendence. Šī stila atslēga ir lieko elementu likvidēšana un koncentrēšanās uz pārdomātiem, funkcionāliem risinājumiem. Formas ar skaidri definētām līnijām un malām, piemēram, Memento 2.0 no TitanCeram, ir lieliska izvēle. Melnā krāsa piešķirs minimālisma dizaina stilam pilsētniecisku pieskārienu. Izvēle ir jūsu ziņā - no vienkrāsaina, pilnībā melna dizaina līdz akcentiem, kas izcels dizainu.
Villeroy&Boch ir viens no vadošajiem pasaules premium keramikas produktu ražotājiem. Ģimenes uzņēmums, kas dibināts 1748 ar galveno biroju Metlahā, Vācijā iestājas par inovācijām, tradīcijām un modernu dizainu. Dzīves stila zīmols Villeroy&Boch piedāvā produktus vannas istabai un labsajūtai, ēdamzonai un dzīves stilam un ir aktīva 125 valstīs.
Apskatīt uzņēmuma profilu | VILLEROY & BOCH