• NORDBERG
    LINDEN_CLT_MĀJA_NORDBERG
Favorīti |

Archidea.lv
    • Projekti
    • Uzņēmumi

      Kategorijas

      • Mājas mēbeles / iekārtojums (460)
      • Sabiedrisko ēku mēbeles / iekārtojums (125)
      • Mājas automatizācijas un elektriskās sistēmas (33)
      • Ārtelpai / Dārzam / Terasei (299)
      • Logi, durvis un kāpnes (138)
      • Grīdas un grīdas segumi (128)
      • Iekšējās sienas un griesti (79)
      • Apgaismojums (85)
      • Santehnika (84)
      • Ēku būvniecība / aprīkojums (892)
      • Iekšējie specializētie darbi (8)
      • Ārējie apdares darbi un inženiertīkli (17)
      • Dažādi darbi (16)
      • Programmatūra (14)
      • Ugunsdrošība (9)
      • Speciālie darbi un būves (10)
      • Projektēšana (127)
      • Energoefektivitāte (47)
      • Alternatīvā enerģija (20)
      • Darba drošība (1)
      • Nekustamais īpašums (10)
    • Produkti

      Kategorijas

      • Mājas mēbeles / iekārtojums (36)
      • Sabiedrisko ēku mēbeles / iekārtojums (54)
      • Mājas automatizācijas un elektriskās sistēmas (4)
      • Ārtelpai / Dārzam / Terasei (53)
      • Logi, durvis un kāpnes (33)
      • Grīdas un grīdas segumi (58)
      • Iekšējās sienas un griesti (30)
      • Apgaismojums (24)
      • Santehnika (37)
      • Ēku būvniecība / aprīkojums (196)
      • Ārējie apdares darbi un inženiertīkli (10)
      • Programmatūra (2)
      • Ugunsdrošība (14)
      • Projektēšana (2)
      • Alternatīvā enerģija (6)
    • Izstādes
    • Ziņas
  • Transportbūves | 

    19. Jūnijs 2015 | 14:43

    Pēc 50 gadus ilga pārtraukuma tiek asfaltēta Biķernieku trase

    • None
    • None
    Previous Next
    • Avots: www.csdd.lv
    • Foto: Publicitātes

       

      Trešdien, 2015. gada 17. jūnijā Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Biķernieku trasē notika ievērojami asfaltēšanas darbi, kā rezultātā gandrīz 750 metrus garais trases posms no starta – finiša līnijas līdz līkumam „Elkonis” tika pārklāts ar jaunu, kvalitatīvu asfaltbetona virskārtu. Tik ievērojami darbi Biķerniekos nav notikuši gandrīz 50 gadus, kad, pateicoties sportistu un līdzjutēju entuziasmam, Biķernieku mežā tika izveidota Baltijā lielākā auto – moto šosejas trase.

       

      „Rekonstruētais posms ir trases ātrākā vieta, kur sporta auto traucas ar ātrumu līdz pat 200 km/h,  strauji veic bremzēšanu un pēc tam – pagriezienu. Tieši tādēļ šis asfalta klājums gadu laikā ir saņēmis vislielāko slodzi. Tas savu laiku ir godam nokalpojis, bet mūsu sportisti šobrīd ir pelnījuši labāku un drošāku trasi,” skaidro Biķernieku trases vadītāja vietnieks Normunds Lagzdiņš.

       

      Trasē tiek ieklāts asfalts ar polimērmodificēto bitumenu un elastomērisku piedevu. (Piedeva modificē bitumenu, uzlabojot tā ekspluatācijas temperatūras intervālu, izturību un atjaunošanas iespējas.) Lai garantētu teicamu saķeri un ideālu līdzenumu, asfalts ir ar automobiļu sacīkšu trasei nepieciešamajām specifiskajām īpašībām un ieklāts bez garenšuvēm. Uzņēmumam „Binders”, kas veic trases rekonstrukciju un tajā skaitā asfalta ieklāšanu, ir pieredze šādā darbā un šādu  prasību  īstenošanā.

       

      Asfaltu Biķerniekos ieklāja ar četriem asfalta ieklājējiem un astoņiem veltņiem vienlaicīgi, kas ir neordināra situācija ceļu būves un atjaunošanas ikdienā. Biķernieku trases asfaltēšanu apjoma, nozīmīguma un drošības ziņā var salīdzināt ar Lielvārdes militāro lidlauku, kur segums tika atjaunots 2011. gadā.

       

      Bez asfalta atjaunošanas trasē tiek veikti vēl vairāki būtiski darbi, kas nodrošinās kā sportistu, tā arī skatītāju drošību. Bīstamākajās vietās ir izbūvētas Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) prasībām atbilstošas aizsargbarjeras un aizsargžogi, trases līkumos paplašinātas drošības zonas, visā trases garumā vecās betona apmales (kerbi) nomainītas pret jaunām, izbūvēta lietus ūdeņu novadīšanas sistēma, kā arī tiks atjaunots  gājēju tunelis. Visi darbi trasē tiek veikti ar vienu mērķi – lai tuvākajā laikā šeit varētu notikt pasaules līmeņa auto sacensības.

       

      Trases rekonstrukcijas darbi tiks pabeigti  un tā sacensībām būs gatava jau jūlija sākumā, taču, dēļ izmaiņām būvniecības likumdošanā, trases, tāpat kā jebkuras citas būves, nodošana ekspluatācijā šobrīd ir laikietilpīgāka un  komplicētāka. Tādēļ prognozējams, ka pirmās sacensības trasē varētu notikt vasaras beigās.

      • Facebook
      • Twitter
      • Email

      Komentāri

    Līdzīgas ziņas

    • Ceļa posmā Jelgavas novadā ieklāts inovatīvs asfaltbetons
    • Atklāts atjaunotais Jūrmalas šosejas posms
    • Izstrādāts Rīgas Ziemeļu transporta koridora 1.posma tehniskais projekts / būvprojekt...
    • LVC: Šoruden jau izsludināti jauni iepirkumi būvdarbiem uz valsts autoceļiem par gand...
    • Rīgas pilsētas transporta sistēmas attīstībai būs pieejami 88,4 milj. eiro

    Kategorijas

    • Aktualitātes
    • Apsaimniekošana
    • Arhitektūra
    • Būvmateriāli
    • Būvniecība
    • Darba aizsardzība
    • Demontāža
    • Dizains
    • Ekspertu viedoklis
    • Enerģētika
    • Energoefektivitāte
    • Finanses
    • Fokuss
    • Iepirkumi
    • Ilgtspējīga būvniecība
    • Infrastruktūra
    • Interjers
    • Intervija
    • Investīcijas
    • Izglītība
    • Konkursi
    • Labiekārtošana
    • Likumdošana
    • Nekustamais īpašums
    • Projektēšana
    • Ražošana
    • Rekonstrukcija
    • Renovācija
    • Restaurācija
    • Transportbūves
    • Ūdens
    • Ugunsdrošība
    • Uzņēmumi
    • Vide
    • Zaļā būvniecība
    Masīvkoka māja Linden 110
  • JUNG lejā
    ECOKABINE
  • Mūsu draugi

    Logo_LA_footer_150x70
    Logo_LB_footer_150x70
    Logo_BT1_150x70_footer
    Logo_BUVINZENIERIS_150x70_footer
    Logo_LBS_150x70_footer
    Logo_britcham.lv
    Logo_UK TRADE & INVESTMENT
    LBS_150x70
    LDGB sadarbibas partneris
    H2E sadarbibas partneris
  • Nosacījumi
  • Kontakti
  • Mūsu draugi
  • Darbs
  • Par mums
  • Iesniegt projektu