Uzņēmums Roca ir prezentējis savu jauno Ona kolekciju vannas istabai video tiešraidē no Joan Miró Foundation muzeja Barselonā.
Jaunās Ona kolekcijas prezentācijā piedalījās tās dizaina izveidē, izstrādē, ražošanā, kā arī komunikācijas kampaņā iesaistītie profesionāļi. Arhitektes, komunikāciju speciālistes un pētnieces Nurias Molineras organizētajā diskusijā piedalījās Roca Group korporatīvā mārketinga un dizaina direktors Marks Viardots, NOA Intelligent Design galvenā dizainere Karolīna Velaskesa, Benedito Design vecākā produktu dizainere Gae Benedito, interjera dizaina studijas Cobalto dibinātājs Gabriels Eskamess un zīmolvedības aģentūras Clase Bcn radošais direktors Daniels Ajuso.
Tika arī izveidoti tiešraides savienojumi ar Roca rūpnīcām Anadijā (Portugālē) un Gavā (Spānijā), lai uzzinātu vairāk par kolekcijas keramikas un jaucējkrānu ražošanas procesiem.
Marks Viardots iepazīstināja ar pirmajiem attēliem no Roca jaunās kolekcijas, ko raksturo Vidusjūras iedvesmots dizains ar noapaļotām formām un ģeometriskām līnijām. Par jaunās kolekcijas vērtībām Marks Viardots teica šādi: "Vienmēr aktuāls, augsti funkcionāls un pieejams dizains ar cieņu pret dabiskajiem materiāliem un mainītu pieeju ilgtspējai."
Ona izstrāde notika Roca dizaina centra komandas vadībā sadarbībā ar Benedito Design studijas un NOA Intelligent Design kolektīviem. Pateicoties visjaunākajām tehnoloģiju inovācijām, visās produktu kategorijās ir sasniegti jauni higiēnas un komforta standarti.
Par darba metodiku Gae Benedito izteicās šādi: "Mēs strādājām kā vienota komanda. Roca dizaina centrs sniedz savas zināšanas un kompetenci vannas istabas elementu dizainā un ražošanā, savukārt mēs piedāvājam šīm prasībām atbilstošas radošās idejas. Visi kopā mēs atrodam galīgo risinājumu." Karolīna Velaskesa piebilda: "Mūsu gadījumā, veidojot izlietnes dizainu, mēs izmantojām jaunās dizaina iespējas, ko piedāvā tādi Roca ekskluzīvi izstrādāti materiāli kā Fineceramic®."
Interjera dizainers Gabriels Eskamess akcentēja kolekciju veidojošo elementu daudzveidību: "Ona kolekcija ir elementāra un organiska, savienota ar dabu un lieliski iekļaujas jebkurā telpā. Tās daudzpusīgums un plašā izmēru izvēle padara to ļoti saderīgu ar mēbelēm un aksesuāriem. Kā interjera dizainers es to ļoti novērtēju." Visbeidzot, par zīmola komunikācijas kampaņas stilu atbildīgās studijas Clase Bcn direktors Daniels Ajuso norādīja: ""Ona" katalāņu valodā nozīmē "vilnis", raisot asociācijas ar Vidusjūru, kas ir neatraujami saistīta ar Roca."
Prezentācijas noslēgumā Marks Viardots uzsvēra: "Visiem izaicinājumiem, ar ko saskaramies, mēs tiecamies atrast vislabākos risinājumus ar vienotu mērķi padarīt ikvienu projektu labāku un piemērotāku mūsdienu pasaulei."
Noslēgumā tika izveidota arī tiešraide no Roca Barcelona galerijas, kur jaunās kolekcijas produkti būs apskatāmi līdz 2022. gada martam.